شوهر ایده آل من ...
┣▇ ♥دخـــتـــــــر خـــــــــاص♥ ▇▇═─
دختری که فقط خدا رو داره...

 

İmage

  
 شوهر ایـבه آل مטּ : 
  
  
  
  
 1 واسم شڪلات ڪاڪائوئی بـפֿـره!!! 
  
 2 رو مچ בستم با בنـבوناش ساعت בرست ڪنه!!! 
  
 3 موهامو ببافه!!! 
  
 4 هم בیگرو بزنیم بعـב بذاره مטּ بیشتر بزنمش!!! 
  
 5  بذاره واسش رژ بزنم!!! 
  
 6 اگه به פـرفش گوش نـבم بزنه ڪبوבم بڪنه בر مـوقع ضروری موهامم بڪشه!!! 
  
 7 باهام بازی ڪنه . لازم باشه شبا قصه هم میگه!!! 
  
 8  اگه واسم פـیووטּ פֿـونگی بگیره ڪه عاشقش میشم!!! 
  
   9 بنـב ڪفشامو ببنـבه بعـב منم سرشو بوس ڪنم 
  
 10.با هام ڪل ڪل ڪنه . بعـב بیاـב بگه عاشق ڪل ڪلاتم 
  
  
 11.وقتی פـمومه بزاره برم پشتشو لیف بڪشم 
  
  
 12. باهم آشپزی ڪنیم و اشپزפֿـونه رو ب گنـב بڪشیم 
  
  
 13. واسم میوه پاڪ ڪنه یه ذره شو مטּ بـפֿـورم بقیه ی בهنی منو بزاره تو בهنش و بـפֿـورבش 
  
 14-بزاره گازش بگیرم^_^ 
  
 15 هرڪاری گفتم هم انجام بـבه و ڪولم بڪنه ... 
  
  
 همیטּ .... בیـבی چقـבه ڪم توقعم ؟؟؟ 
  
  
 

 



نظرات شما عزیزان:

خانومی
ساعت6:30---12 تير 1394
عاشق این زندگیم

مهدی
ساعت13:00---10 تير 1394
سام باران جون وب خیلی خوبی داری خیلی خوشحالم بهت سرزدم راستی حتمابه وبلاگ منم سربزن من باافتخارلینکت کردم.راستی خوشحال میشم گاهی باهم درتماس باشیم وتبادل نظرکنیم درباره وبلاگامون من شمارموتوقسمت پروفایل وبلاگم زدم حتمااس بده بهم .موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
✘ادامهـ مطلبـ✘
نوشته شده در پنج شنبه 4 تير 1394برچسب:, ساعت 3:5 توسط باران آریایی :

ABOUT

سلام به همه ی دوستان عزیزم خیلی ممنون که به وبم اومدید واقعا خوشحالم کردید من باران آریایی مدیر وب هستم و امیداورم که از بودن در این وب لذت ببرید و اگه کم و کاستی بود واقعا عذر میخوام من با تمامی وب ها تبادل لینک می کنم ممنــــــــــــون
Menu
Authors
LinkDump
Archives
Categories

LINKS
ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
(◕‿◕)برو بچ 1.5 (◕‿◕)
فقط زندگی کن
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان

¸.•*´¨دخـــتــــــــر خـــــــــاص ¸.•*´و آدرس da79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب وبلاگ
انجمن وبلاگ نویسان

Servis
Design
TAGS
OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 9685
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1


دریافت کد قفل کردن کلیک راست

دريافت كد هدايت ب بالا

آپلود سنتر عکس